Sider

søndag 19. januar 2014

Søm og strikking

I dag fyres det i ovnen og jeg skal kose meg ved symaskin.
Men over til noen ferdige  prosjekter.Selv om det ikke har blitt blogget på noen dager har jeg jobbet.
Først ute er The Missionary Hat ,jeg strikket den i karisma og mønsteret finnes her .

Hentesettet jeg strikker på har også fått noen ferdige deler.Det går litt tregt siden jeg lager deler av mønsteret selv .En annen ting er at jeg syntes fargene er litt trist til baby,men det er de kunden vil ha.
Jeg driver opplæring av søm fortiden,så da må både jeg og eleven sy.Vi startet med morgenkåpe til Baby Born dukken.Siden jeg ikke har spurt om å få legge ut bildet av elevarbeidet,får dere bare se morgenkåpen jeg sydde.
Ha en flott søndag

3 kommentarer:

Strikkern sa...

Deilig med fyr i ovnen nå om dagen:-)

Synes babysettet er rålekkert, spennende med utradisjonell farge.
Moro med sømopplæring, fin badekåpe.

Ha en fin sy-søndag.

Ingrid sa...

Det hentesettet blir nydelig! Ha en fortsatt fin søndag!

gyldenkron sa...

Utrolig mye fint du lager. Likte lua veldig godt