Sider

lørdag 25. januar 2014

Drømmen om våren.

Her i Holmestrand snør det jevnt og trutt.Selv om det ikke er så kaldt blir det mest til at jeg holder meg inne og da er symaskin grei å ha.
Merker at det nå er de lyse typiske vår og sommerfargene ,jeg velger å bruke i stoffene .
På mandag Ble denne lille vesken sydd i bommullstoff,den er foret med bomull også.
En liten babylue er også blitt til den er sydd i bomullsjersey   
 
Fant også en liten rest stoff som ble til denne hårbøylen  
Mellom syingen blir det også tid til litt strikking. Holder fortsatt på med hentesettet,men nå er buksen og en sokk ferdig .Håper å få strikket den siste sokken i løpet av helgen så jeg kan få overlevert det til kunden i god tid før leveringsfristen.Bildet av dette kommer når siste sokk er ferdig.
 GOD HELG

3 kommentarer:

Barbro Svendsen sa...

Gøy å se du har funnet sygleden igjen Wenche.Det var flotte ting du har laget.Jeg har ikke brukt symaskin siden vi gikk på Vestfold Husflidskole (Gloppe),men fikk lyst til å dra den frem fra skapet når jeg fikk se hva du har laget.
Klem fra Barbro

Wenche/chawo sa...

Klart du må ta frem symaskin Barbro.For har du ikke brukt den siden den artige skoletiden på Gloppe,er det på tide å tørke støv av den.For det er jo noen år siden :)

LivM sa...

Nå fikk jeg skikkelige vårfornemmelser . Nydelig!