Sider

torsdag 10. mars 2011

Owlings

Owlings av Kerri James har jeg strikket før,men valgte dem til mitt bidrag i Lille Rosins kalender på Hb.
Sist jeg strikket dem ble de litt store til meg,så nå har jeg strikket dem på pinner nr 3.Garnet jeg har brukt som er Admiral, fikk jeg i gave fra forum`s vennene mine på Projo.Har brukt flere perler denne gangen også til pynt,siden jeg liker perler og skal beholde disse pulsvantene selv.De passet nemlig perfekt og det er ikke så ofte jeg får til.Siden både votter og pulsvanter beregnet til dame har lett for å bli for store til meg.

5 kommentarer:

Bente`s Hobbyrom sa...

De var stilige ,og herlig farge + at det blir så tøft når man pynter dem med litt perler. Takk for " kjeften" jeg fikk på min blogg he he. Kanskje det hjelper og at jeg får ferdig noen flere..hm. Men det er så moro å begynne på noe nytt :0) Klem til deg Wenche.

Anita Tørmoen sa...

Disse pulsvantene var kjempeflotte. Vakker farge!

Sissel sa...

Kjempefine :)

LivM sa...

Flotte pulsvanter og sokker i forrige innlegg!

Grete sa...

Fine pulsvanter. Fin farge.