Sider

torsdag 10. mars 2011

Jeg hater å strikke sokker.

Mars oppgaven i Topp til Tå på HB,var vel noe av det jeg helst ikke vil strikke og det er sokker.Svigermor tryller frem sokker i et rasende tempo og pleier å strikke det for meg og mine.
Siden jeg ikke er glad i å strikke sokker var tanken fristende å hoppe over mars oppgaven,men jeg begynner å bli så gammel nå at det er litt flaut å bare ha strikket 1 par i hele mitt liv.
Så jeg fant frem garn og fikk da knotet sammen disse raggsokkene.
Tror nok ikke det blir flere par sokker strikket av meg.Når svigermor ikke kan strikke lenger ,ender jeg nok opp med å kjøpe dem ferdig strikket av andre.

1 kommentar:

Berit sa...

Sånn tenkte jeg også. Trodde aldri jeg skulle strikke et eneste par sokker til meg og mine. Men den dagen min mor ikke kunne strikke sokker lenger, da begynte jeg jammen å strikke selv. Stort sett bare helt enkle sokker, men det er det jeg liker best å bruke. Og det rare er at det rett og slett er artig å strikke sokker, iallefall sånn i perioder. :)