Sider

tirsdag 1. august 2017

Fryser bestandig på ørene

Jeg er av dem som alltid fryser på ørene , om det er litt vind .Og resultatet blir øreverk selv på sommeren .
En slik dag fikk vi i sommer når jeg var i campingvognen.Heldigvis finnes det et lite garnlager også i vognen ,så jeg satte i gang å strikke . Uten oppskrift første resultatet ble for stort for meg , men passer hode omkrets 58 cm .


 Fortsatte med godt mot og strikket pannebånd nr 2 . La opp mindre masker og tenkte dette kommer til å passe . Vel det passet ikke med sin hode omkrets på 55 cm ble det også for stort .


Så jeg lærte noe viktig , husk alltid og ta med målebånd , når jeg reiser til campingvognen .


Den lille saken er utrolig bra å ha . Vel du lurer muligens på hvordan det gikk med pannebåndet mitt . Det ble aldri noe pannebånd nr 3 , så mine ører er fortsatt utsatt for vær og vind

2 kommentarer:

Bente Solstad sa...

He he må bare le litt , typisk deg og ikke ha noen sure miner om det ikke går helt din vei 😂pannebåndene ble veldig fine og det viktigste er at du kommer nok ikke til å glemme målebåndet neste gang 😉 Og det er veldig fint du har begynt å blogge igjen . Har savnet bloggen din 👍Mvh Bente

Wenche/chawo sa...

Takk Bente .Nei sur kan en jo ikke bli , det er bare å kvesse pinnene og starte på nytt .Det skal jeg også , må bare gjøre ferdig andre prosjekter først .Og ekstra målebånd er kjøpt inn og har fått fast plass i campingvognen .