Sider

mandag 10. februar 2014

Nå går det unna

OL har startet og jeg har fått fart på strikkepinnene.Siden starten av OL har dette blitt strikket og sydd .
En ny bokmerke frosk
                                             
Bokmerke katt 
Hjertelig hjertedame 
Luer 
 
Til slutt har jeg sydd 25 stk lekemus hjerter med cat nip til et lokalt hjelpesenter for katter 
Min egen Trultemor fikk også et sydd hjerte eller det vil si  hun stjal et før det var helt ferdig med øyne osv.På bildet er hun sliten etter leken.Håper de andre kattene som får hjerter blir like glade i det som Trultemor er i sitt uferdig hjerte. 
Må innrømme at det går mest i strikking og tv om dagen,er nemlig veldig glad i vinteridrett.Så det blir ikke gjort så mye annet enn strikking og titting på tv  før OL er ferdig er jeg redd.

3 kommentarer:

Kirsti sa...

Oj, her var det mye produsert siden OL-start! Hos meg går det ikke like fort, jeg er i gang med et prosjekt på tynne pinner og tynt garn. Men håper OL setter litt fart på strikketøyet:)

Christina sa...

Flotte luer du har laget og produktiv du er

hobbyvenn sa...

Det går en del tid med tv-titting her også, men jeg er såvisst ikke så flittig som deg.