Sider

torsdag 30. januar 2014

Ny dag nye muligheter

I dag skal jeg prøve å lære meg noe nytt og det er å hekle etter mønster.Hekling har aldri vært min sterke side ,så det gleder jeg meg til.Syntes litt synd på naboen som skal prøve å lære meg det da,men vi krysser fingrene og håper det går bra.
I går ble det ikke noe sying eller strikking,men løvsaging , pussing og maling ble det.
Resultatet ble dette elefantpuslespillet,det er som vanlig laget i 4 mm kryssfiner  .
 
Dette puslespillet har fått 10 deler 
Ønsker alle en flott kreativ dag

4 kommentarer:

sol sa...

Flott elefant :)

Kirsti sa...

Har du laget dette? Så utrolig stilig! Lykke til med heklekurs! Jeg er heller ikke så dreven i hekling og kjenner det koster litt hver gang jeg skal prøve et nytt prosjekt:)

Wenche/chawo sa...

Ja Kirsi,jeg har laget dette.
Veldig ofte er det mannen min som bruker løvsagen ,men han har ikke hatt tid i det siste så nå er det jeg som tegner ,skjærer , pusser og maler.

Anonym sa...

Så mye fint du lager! Det puslespillet var kjempestilig :) ha en god helg!