Sider

onsdag 6. mars 2013

Artig lue,dukkekjole , Marius og hyttekos

Beklager at jeg ikke er flink til å oppdatere bloggen.Vil du ha med deg mer av det jeg lager er det sikrest og følge Wenches strikkebod på Facebook  eller følg linken ved siden til Pinterest. Men her er noe av det siste som jeg har strikket.

Jeg har strikket denne artige luen med et hundebein til dusk.Luen er strikket i dobbelt garn av Daletta.
Mønsteret er fra PLYMOUT DESING STUDIO.
En enkel dukkekjole har det også blitt.
Og til slutt dette tennbrikett Marius trekket
 
Helt på tampen litt bilder fra hytta. 
 
Gutta måker snø fra taket,var ikke nødvendig men de kjedet seg litt.
 
Det er ikke bare hytta som snart er 200 år,låven har også stått på samme sted en stund. 


Det er ikke alltid man kommer helt til døren ,når man lager seg vei over beitet i snømassene. 
 
Som jeg har nevnt før er jeg  ( bestemor ) til denne lille tassen,som stor trives på hytta. 





6 kommentarer:

Siddis back home sa...

Så festlig lue og dukkekjolen var helt herlig! Det ser fantastisk ut på hytta deres, kos dere videre i uka!

Knutine sa...

Ser ut som dere har det bra på hytta:) Iallefall så koser den fibente vennen seg. Dukkekjolen er søt,og det minner meg på hva jeg har lovt en prinsesse...Ha en fortsatt fin uke.

Anonym sa...

Virkelig morsom lue med potemerker og kjøttbbein i snor:-D
Ser ut til at dere har det flott på hytta; og siden jeg er meg skjønner jeg godt at gutta måker snø når de kjeder seg jeg;-)

hobbyvenn sa...

Så morsom lue! Og flott hytte dere har. God helg.

Guri sa...

Søt lue til en hundevenn :)

Husmorspira sa...

Synes dukkekjolen var hel-skjønn!! Mye koselig strikk, og ser ut til å ha vært riktig flott hyttevær!!