Sider

torsdag 13. desember 2012

Siste ukes enkle strikkerier

Først vil jeg få takke for koselige hilsninger og meldinger jeg har fått fra dere ,når jeg lå på sykehuset.Det varmer.
Siden jeg har mått holde sengen koblet til hjerteovervåkningsutstyret,har det blitt veldig god tid til å strikke.
Det første jeg strikket var disse tykke gryteklutene ,de er strikket med bomullsbånd på pinner nr 8.

Det ble litt vel plundrete for armen ,de hadde tatt i bruk for å komme inn til hjertet ,men de ble da ferdig.
Så jeg fant ut at pulsvarmere var enkel å grei strikking.Strikket først to par i en tråd inca og en tråd alpaca silk på pinner nr 3.Siden jeg ikke hadde noe mønster på disse ,ble de ganske like da fantasien ikke var på topp.
 
De siste pulsvarmerene er strikket i puno på pinner nr 6.Mønsteret er i hefte Rauma alpakka 10.
Ønsker dere alle en flott dag.

4 kommentarer:

sissel sa...

Godt å se at du har fått til litt selv om du har vært installert på sykehuset. Begge pulsvarmerene var flotte.
Ha ei fin førjulstid - klem.

Marit Johanne sa...

Pulsvarmerne uten oppskrift var jo bare helt nydelige! Flott at du kunne strikke mens du lå der. Fortsatt god bedring og førjulstid, men uten stress!

Bæsta,ka duuuu jøøøørrrr??? (sonjasside) sa...

Så godt å se at du er igang igjen.Ønsker deg fortsatt god bedring.

Knutine sa...

God bedring... Fine pulsvanter ble det selv om du strevde litt. Puno er så herlig et garn:-)

Ha en fin uke.

Mvh Wenche