Sider

fredag 16. november 2012

Bakgårdsmarked og adventskalender


Det er snart advent og jul,for noen er denne tiden full av stress.Jeg nyter denne tiden av året hvor jeg tasser rundt her i min lille by Holmestrand og handler inn til jul. 
For dere som har mulighet til å ta turen til Holmestrand 22 november  fra kl 11.00 til 19.00 ,er det God gammeldags julemarked i Bakgården til Loppa  gammelt og nytt og blomsterbutikken Rosetten.
Dere vil finne mange gode tilbud på markede og de serverer vafler og litt varm drikke.
 Så ta turen dere også for her ligger alt til rette for en koselig dag.
Loppa har også et juleloft i bakgården som er vel vært et besøk.
I år blir det også adventskalender her i bloggen .Adventskalenderen bli full av artige ting, som forslag og mønster til ting du kan lage selv.
Det blir også utdeling av gaver i kalenderen.
Gavene kommer fra flere butikker som vil få en liten omtale senere.
Her er noen av butikkene dere vil finne gaver fra :
Loppa-gammelt og nytt  ( Holmestrand)
Litt av Hvert                   ( Holmestrand)
Fru Berntzen                     ( Holmestrand)  
LadyRonja                        (Epla)
Wenchesstrikkebod         (Epla )
Lilleboden                       (Epla/Bloppis)
Hobbyglede                     (Epla)
Adventskalenderen vil dere finne her på bloggen og på Facebook med direkte link inn hit .
Håper dere vil bli med .


5 kommentarer:

Eves hobbysider sa...

så gøy :)

Trine E sa...

Denne adventskalenderen må jeg få med meg.

Janes hobbykrok sa...

Spennende - kanskje det gitt!

Siddis back home sa...

så flott! Kanskje min epla butikk kommer med? ;-)

Fru Keilegavlen sa...

Så artig! Denne må eg prøve å få med meg. Kjempespennande og kreativt kome på. ;)