Sider

mandag 12. mars 2012

Smekker og and

Når jeg er med mannen min som kjører lastebil på jobb er det greit å ha et enkelt strikketøy med.
Da passer det fint å strikke smekke med avrundede hjørner .Jeg har strikket dem i dobbel Bambino bomull på pinner nr 4.Mønsteret fant  jeg i bloggen Elisabeths verden i 2008.
 Har også fått strikket ferdig denne anden.Den er strikket i Mor AAse og Smart .Mønsteret til anden uten mine forandringer som er øyne,hår,nebb og sløyfe  finnes i boken Strikkede Leker av Fiona McTague.
 
Minner om fristen for å bli med på min lille gi bort hvor du kan vinne gave kort i mine 3 butikker på Epla er 14mars med trekkning 15 mars. Linken finner du her




8 kommentarer:

Silje sin blogg sa...

ble alt dette til på en tur?? kjempe fine smekker, og den anda var bare såå søt!

Xhantippe sa...

Så utrolig søt and du har laget! Og de smekkene smelter jo et lite mammahjerte.

gyldenkron sa...

Så fine smekker. Kommer alltid godt med hos småbarnsforeldre. og så søt and!

Charlotte sa...

De smekkene er så søte. For mange år siden strikket jeg opp en del og hadde til barselgaver. Kanskje det hadde vært noe å tenke på igjen? :)

byLivA sa...

Såååå søte smekker! Og anda er kjempe fin :-) Kanskje jeg skulle prøvd meg på et par smekker ;-)

Guri sa...

Kjempesøte smekker! OG anda var svært så sjarmerende!
Ha en fin dag!

Aleksandra above the Arctic Circle 69° 40' 33" N, 18° 55' 10" E sa...

veldig søte smekker :-)

Grete sa...

Denne likte jeg godt. Kjempesøt :)