Sider

torsdag 22. mars 2012

Se hva jeg vant og mitt siste Epla kjøp

I går fikk jeg en flott pakke i posten med gevinsten jeg vant ,for deltagelse i Lindas Papirpynt give Away.
Premien var disse nydelige øredobbene jeg fikk velge fritt i butikken hennes.Jeg er kjempe fornøyd og kommer nok til å bruke disse mye. For dere som ikke er kjent med butikken til Lindas Papirpynt må bare ta en tur å besøke butikken hennes,dere finner den her 
Så tusen takk for de nydelige øredobbene Linda.
For en liten tid til siden laget krysantemum design  dette nydelige ankelkjedet til meg .Dette er et Epla kjøp jeg er veldig fornøyd med,det er bare så synd jeg ikke har fått tid til å vise det frem før.krysantemum design lager veldig mye fint ,så har du ikke tatt turen til butikken hennes burde du gjøre det nå.Her er butikken


5 kommentarer:

Marianne Vik Design sa...

Lekre begge to Wenche :) Gratulerer med øredobbene! Begge disse to damene er veldig flinke og lager lekre ting!

Linuz sa...

Jeg er så glad du liker det. Nå er det snart sommer og du kan bruke ankelsmykker så ofte du vil! :) Line

1000 Gleder sa...

Gratulerer med ørepynt! Litt må man jo unne seg også av og til :-)

Inger Line sa...

Gratulerer med gevinst. Øredobbene ser kjempefine ut! God helg til deg!

Fru Keilegavlen sa...

Flotte øyredobbar og nydeleg ankelsmykke. Ønskjer deg ei fin veke.