Sider

lørdag 6. august 2011

Sorte pulsvanter

Jeg har fått fart på pinnene.Det går fort mot årets første messe,for sykdommen har satt sine spor.Hjertet krangler litt og gjør meg fort sliten,men de største problemet ang messer er hørselen.Siden jeg med høreapparatene bare har ca 40 % hørsel.Så på Vivestad høstmarked har jeg med hjelper,gleder meg veldig til å treffe gamle kjente og føle det yrende messe livet igjen.Før var det ca 10 messer i året,nå har jeg gått ned til ca to.Og de skal jeg nyte,selv om det vil ta noen dager å komme seg på etter på.Nei nå får det være nok klaging.
Derfor har pinnene fått fart på seg de siste dagene.I dag har jeg gjort ferdig et par pulsvanter mønsteret er ble til mens jeg strikket.Garnet er fonty strikket på pinner nr 3,5 .Har pyntet de med en heklet blomst og knapp
Ha en flott lørdag.

9 kommentarer:

Ann Tove sa...

Du har god fart på pinnane, ja. Pulsvarmere er alltid populært på messer. Og vottane du hadde i forige innlegg får nok bein å gå på. Håpar det går bra med deg på messe.

MayM sa...

Så flott at du skal på messe i helga. Må beundre ditt pågangsmot. Det er riktitg å la kroppen styre hvor mye en skal være med på. GOd bedring til deg chawo. Håper du får noen bedre måneder forann deg nå. FLotte votter og pulsvanter. Får nok ben å gå på disse, Klem...

Marit Johanne sa...

De flotte vottene og pulsvarmerne dine blir nok populære på messer. Desverre setter helsa noen ganger grenser for hvor mye en kan være med på. Men da er det flott at du kan glede deg over de messene du klarer å være med på.

Inger sa...

Så fine pulsvarmarar du har laga. Likte veldig godt vottane dine i forrige innlegg, har arkivert oppskrifta!

hobbyvenn sa...

Så flotte pulsvarmere du har strikket. Og vottene i innlegget under er jo bare supertøffe. Måtte vært perfekt til eldstejenta her som har edderkoppfobi...

hedvig sa...

Veldig flotte pulsvanter!

Janes hobbykrok sa...

Flotte pulsvanter med knall fin pynt. Smart med knappen også! Lykke til med messe.

shygirl sa...

Fine pulsvarmere, disse selger du sikkert på et blunk.:-)) Spiderman vittene var kjempetøffe, er jo flotte gaver så deblir sikkert også fort borte.:)
Lykke til på messen og ha en flott uke.

Meta sa...

Når jeg blir modig nok,skal jeg på messer,også.

Pulsvarmere er en "sure thing" på messer og særlig når de er så fine som dine.:)

Ønsker deg en herlig dag!:)