Sider

mandag 14. februar 2011

Æ = Æljar

Siden jeg hadde rotet bort mønsteret på Æ strikket jeg Ø i abc alongen først,denne måneden.Nå er Æ endelig ferdig.Æ = Æljar og er et mønster fra I-design.Nå har jeg gjort store forandringer på mønsteret ,men man kan da se litt av orginal mønsteret i min Æljar.Orginalt er Æljar en jule elg med nisse lue og frakk,votter og støvler,han skal også være tovet og ha både steiner og trepinner inne i seg.Siden jeg har strikket min som en kosedyr elg ,har han kun vatt inne i seg så han er god å leke med og kunne vaskes.Strikket han i Tove på pinner nr 4.

12 kommentarer:

Anita Tørmoen sa...

Dette var da en skikkelig kjernekar:)

MayM sa...

Så stilig ha n Æljar er.

medina sa...

Artig fyr. Sikkert mye plunder med montering på han der:)

Kos med papir og saks sa...

så herlig denne var. utrolig søt.

Topsy sa...

Tjihi, så søt!

Marthe sa...

Han ble da skikkelig søt:-)

LAs masker sa...

Tøffing!

mimouna sa...

Hihi, han var blid og herlig. :o)

Desirée sa...

Næmmen så himla søt den karen var da!

Mariann S sa...

dette var ein tøff kar hihi. Og korta dine under var kjemepefine :) God helg Wenche :)

Irene sa...

så KUL !!!

Fru Keilegavlen sa...

Herleg!! :)