Sider

torsdag 12. august 2010

Har handlet litt igjen



Som de fleste har fått med seg ,har jeg butikk på epla den heter wenche`s strikkebod men det er ikke bare salg jeg driver med der.Liker også veldig godt og titte litt i alle de andre flotte butikkene som finnes på Epla.Så jeg må bare vise frem hva jeg har handlet den siste tiden.
I går fikk jeg disse nydelige lavendelposene i posten med pakken lå dette flott kort med en personlig hilsen.Jeg har kjøpt disse posene av Merete Gundersen som er eier av Den lille Krambua Hun har veldig mye fin,så den er vel vært et besøk.
Har også fott dette flotte velkommen skiltet i posten i det siste.Syntes det er kjempefint og det syntes naboene også,så jeg har fått beskjed om at de syntes det skal henge nede ved ut gangsdøren til oppgangen i stedet.Men det kommer ikke til å skje.Skiltet har jeg kjøpt av Rebecka Engstrøm som driver Rebeckas design på epla.Denne butikken er også vel vært et besøk,syntes jeg.

5 kommentarer:

Guri sa...

Skikkelig søte ting! Likte spesielt godt lavendelposene :)

Dorthe sa...

Virkelig fine ting:) Ha en fin kveld:)

Fru Keilegavlen sa...

Så søte ting du har kjøpt!!

Bente`s Hobbyrom sa...

Alltid gøy å handle litt :0)Det var jo så herlige ting du hadde kjøpt da. Enig med deg !!! Ha skiltet på din egen dør ;0))))))

Meta sa...

Tusen takk for handelen,atter en gang. Blir så glad når kjøperene blir fornøyd.:)

Har tittet i bloggen og butikken din. Må si du er superkreativ!:))

Ønsker deg en herlig og kreativ dag!

Mvh
Meta