Sider

søndag 23. mai 2010

Trafikkulykke og Babyjakke



Endelig har jeg fått satt meg ned og blogget litt,nå som ting har roet seg her hjemme.Det ble en tung og slitsom start på mai,med trafikkulykken begge mine sønner og dama til minstemann var med i.En ulykke ingen skulle ha overlevd etter legenes utsagn. Siden de hadde englevakt den kvelden er alle tre nå oppegående og utskrevet fra sykehuset og i ganske bra form.Og nyter livet. Bildene fra ulykken finner du her
Så over til babyjakken den er srtrikket etter mønster jeg fikk på Vestfold husflidskole ( Gloppe på folke munne)for veldig mange år siden, når jeg gikk der.
Den er strikket i syrinfarget Babyull og er i størrelsen 3-6 månder.Syntes den ble litt kjedelig så jeg pyntet den opp med tøymerker av bier og noen knall gule knapper med sorte hjerter på.

12 kommentarer:

LivM sa...

Ja jeg skjønner virkelig at du har hatt annet enn håndarbeid og tenke på. Godt at det gikk så bra med dem.

Babyjakken din ble riktig skjønn! Fine sommerfugler du har pyntet med, slikt gjør seg godt!

MayM sa...

Det var virkelig godt det gikk bra med alle sammen. En slik opplevelse er et stort sjokk. De hadde gammel Volvo, en panservogn dine også. Det var det som reddet min sønns liv. Ønsker dere en fredfull og god tid framover nå som det har kommet litt på avstand. Babyjakken din ble nydelig.

Pinnepenn sa...

Så utrolig bra at det gikk godt! Håper resten av Mai blir litt mindre spennende.
Kjempe søt babyjakke. :)

Daria sa...

så bra at det gikk bra med de,helt forferdlig når slikt ser...

kjempefin genser!!!

Grete sa...

Så godt det gikk så bra med alle tre.

hobbyvenn sa...

Herlig babyjakke. Den ble virkelig sprek med tøymerkne og de flotte knappene.
Så godt at ungdommene hadde englevakt, da har de virkelig grunn til å nyte livet også...

Unknown sa...

Godt at barna hadde englevakt og har det bra.
Nydelig babyjakke :-)

Dorthe sa...

Uff det var jo bra , men uff og uff.. nydelig jakke du har laget:)

Linda sa...

So godt at det gjekk bra med dei. Fin jakke du har strikka og.

Bente`s Hobbyrom sa...

Helledussen så nusselig da. Det er vel ikke no på gang eller !! he he.
Veldig glad det gikk bra med dem alle tre og at de er oppe og går.

Bitt@mi sa...

Så godt at det gikk bra med dem alle. Og at de er oppegående nå, og i fin form.-)
Flott babyjakke har du fått strikket allikevel:-)

Mette sa...

Huf, og huff, godt dei hadde englevakt. Håper du får ro og glede resten av sommaren.