Sider

torsdag 3. desember 2009

Rød og Lilla i Desember



Rød og lilla er fargene for Desember i Hobbyboden`s et år i farger.Siden jeg alltid har mange strikke prosjekter på pinnene ,hadde jeg startet på noe i rødt og lilla fra før.Så nå var det på tide å gjøre dem ferdig.Først ut var den lille halsen i størrelse 3-5 år ,den er strikket i Twins på pinner nr 8 oppskriften er småDrops nr12-44.Som pynt brukte jeg en heklet blomst.Den brukte jeg lengst tid på og lage siden jeg og heklenål ikke går så godt i sammen.
Så var det på tide å gjøre ferdig den lille babysmekken den strikket jeg i Tuva på pinner nr 4 ,også den er en babydrops oppskrift nr 17-24.Her fikk heklenålen ligge i fred,syntes det var mye enklere å bare brodere en liten blomst til pynt.

4 kommentarer:

LivM sa...

Flotte ting du lager chawo!

Bitt@mi sa...

Så fine ting og i nydelige julefarger:-)
Ha en fin dag videre!

hobbyvenn sa...

Så flink du er. Dette så jo kjempesøtt ut...

Pinnepenn sa...

Så fint. :)