Sider

onsdag 8. april 2009

Svampebob.


Etter å ha ligget med lungebetennelse en god stund,var det på tide med en oppdatering syntes jeg.Velger å starte med svampebob.Siden han er den jeg er minst fornøyd med av det jeg har laget i det siste.Har jo klart å strikke buksen hans i feil farger,den skulle jo vært mørke brun med sort belte.Dette har ikke gått usett blant ungdommen i huset,så nå er det bare å sette i gang å strikke en ny i riktige farger.De har lastet ned et farge bilde til meg av han ,så de er sikre på at jeg gjør det riktig denne gangen.Han er strikket i toppull. Mønsteret får du kjøpt her
Ønsker dere alle en riktig god påske.

3 kommentarer:

Bitt@mi sa...

Det er jo Svampebob, jo:-D Han er populær, også her!
hvor fant du mønster?

Bente`s Hobbyrom sa...

Han var kul wenche,moro med disse ungdommene du.Jeg lukker ørene og gjør som jeg vil he he. God Påske oppi der.

MayM sa...

Veldig artig fyr det der. Godt du er kommet i form igjen. Slitsomt å være syk. Ønsker deg god påske.