Sider

onsdag 18. mars 2009

Lokk a like


Mitt andre bidrag til tilbehør alongen på projo i mars/april ble lokk a like lua fra VM i Alpin 2009.Lua Line Andersen reporter i Nrk bar under VM sendingene.Takk lille rosin for mønsteret,du laget av denne lua.Jeg strikket min lue i superwash sport fra Gjestal på pinne nr 4.Syntes den ble myk og god i dette garnet.Kommer nok til å strikke en ny til meg selv til høsten,for denne lua sitter nå på hodet til en tenåring.Så den fikk jeg ikke mye glede av selv.
Det er så mange andre flotte mønstere og velge i også ,når det gjelder denne alongen.Så jeg har alt startet på mitt tredje bidrag.Hva dette er ,får dere se når det er ferdig.

6 kommentarer:

Elin Osa Søreng sa...

Den lua er jo så stilig! Jeg har strikka to, men med egen vri på begge. Morsomt å strikke luer, i gang med ei til nå :o) Ha en fin dag, hilsen Elin

LivM sa...

Lua di ble fin så jeg skjønner godt at den forsvant!!

Pinnepenn sa...

Flott lue, jeg får mer og mer lyst til å strikke den.

Dorthe sa...

Lua ble kjempefin:) Ha en fin kveld:)

Unknown sa...

Flott lue som også jeg har på pinnene nå, men det spørs om den blir ferdig noen gang :-)

Anonym sa...

Lua ble vakker. Den som hadde hatt flere timer i døgnet....så mye jeg skulle ha strikka.