Sider

mandag 25. august 2008

En topp helg og en sau


Jeg har brukt helgen på messse,salget var ikke det beste ,men helt ok.Må bare fortelle dere om to som klarte å gjøre min helg helt topp.På lørdag kom en bekjent til meg på messen,med en bærepose full av øyne,neser og div hobbyting.Det var ting hun hadde igjen etter at hun for noen år siden drev hobbybutikk.Dette lurte hun på om jeg ville ha.Gjett om jeg ble glad.På søndag kom en dame og hennes mann,bort til meg på messen hun lurte på om jeg kunne ta i mot en søppelsekk med garnrester som han bærte på.Klart jeg gjerne ville det,men denne damen har jeg møtt kun 3 ganger før.Da som kunde av meg på messer.Disse garnrestene hadde hun prøvd å gi til skoler og barnehaver ,men ingen ville ta i mot.Er det noe rart jeg ble hoppende glad og helgen var helt topp.Ingen av disse damene ville høre snakk om noen betaling ,så damen med garnet fikk jeg overtalt til å ta med seg et kosedyr hun likte så godt.Og damen med alle hobbytingene, skal få en garnbukett fra projo.Bare jeg får den nye adressen hennes.
Ellers har jeg fått strikket ferdig denne sauen i helgen.Den er 28cm høy og er strikket i Pt Petunia og Pillpi Alpakka

5 kommentarer:

Dorthe sa...

Da har du vært riktig heldig... å få en masse garn er jo bare toppers. Fin sau:) kan tenkte meg at helgen din har vært fin:)

Unknown sa...

Wow, heldig"grisen" så flott å møte slike mennesker,
Himla fin sau du har strikket. Er oppskrfiten fra et hefte?

LivM sa...

Så heldig du var! Men jeg undres over at ingen ville ta imot garnet. Jeg har da levert mye garn til SFO og de ble kjempeglade. Fornøyelig krabat du har laget! Flott sau!

Wenche/chawo sa...

Sauen er strikket etter oppskrift iJulens håndarbeide (julebladet til Allers 2007)

Elin sa...

Heldige du har vært, kjempe herlig bamse :D